Politica de retur
Conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoane fizice Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 poti sa returnezi produsele achizitionate de pe www.zumikids.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului, daca acestea nu se incadreaza in exceptiile prevazute la art.16 din ordonanta amintita.
In acest sens, in magazinul nostru, vom distinge doua categorii de produse, respectiv personalizate si nepersonalizate.
1. RETURUL PRODUSELOR NEPERSONALIZATE
Responsabilitatea fata de starea produsului
Conform Art. 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr. 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor.
Coletele care au fost receptionate de client, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate ulterior receptiei. Reclamatiile venite la mai mult de 24 de ore de la receptia coletului, cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
2. PRODUSELE PERSONALIZATE NU SE RETURNEAZA
Conform art. 16. lit.c) din OUG nr.34/2014, sunt exceptate de la dreptul de returnare produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Magazinul nostru comercializeaza si produse personalizate dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Daca totusi iti doresti sa returnezi un produs ce a fost personalizat dupa cerintele tale, te rugam sa ne contactezi pe e-mail sau telefonic si vom face tot posibilul sa remediem situatia, astfel incat produsul comandat sa se potriveasca in tocmai cerintelor tale.
In cazul în care se intampla sa apara erori in personalizare sau orice alta eroare ce nu tine de cumparator, produsul va fi schimbat sau refacut, fara costuri suplimentare, in cel mai scurt timp posibil.
Nu raspundem de datele trimise gresit si nu acceptam returul acestor produse. Ele pot fi refacute sau modificate cu costuri suplimentare.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
Procedura de returnare a produselor
Notifica-ne prin telefon, WhatsApp sau e-mail despre faptul ca doresti sa returnezi produsul/produsele, apoi pregateste coletul si trimite-l prin curier catre noi. Iti vom da toate detaliile necesare pentru expediere la telefon, WhatsApp sau pe e-mail.
Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator. Returul tau va fi posibil doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retur, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. In momentul in care ne notifici ca doresti sa faci retur este obligatoriu sa ne comunici si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Daca produsul este neconform prezentarii/descrierii detaliate (pe care va rugam sa o cititi cu atentie), indiferent ca este sau nu personalizat, www.zumikids.ro ofera cumparatorului drept de retur.