Majoritatea produselor publicate pe site-ul www.zumikids.ro se afla in stoc si putem face expedierea coletului tau in aceeasi zi sau in ziua urmatoare de la plasarea comenzii. Dar, daca se intampla ca produsul pe care il doresti nu se afla pe stoc sau nu avem marimea pe care vrei sa o comanzi, putem incerca refacerea acestuia, in functie de disponibilitatea materialelor din care este realizat produsul respectiv. In acest caz, timpul de livrare este diferit în funcție de complexitatea produsului comandat sau de perioada din an in care efectuezi comanda. Termenul de livrare poate fi cuprins între 4-6 zile lucrătoare. Intotdeauna, vom incerca sa respectam termenele specificate la plasarea comenzii si daca va fi posibil vom trimite coletele chiar mai repede.
Pentru informatii referitoarea la urgentarea comenzii tale sau trimiterea acesteia cu prioritate te rugam sa ne scrii, atunci cand plasezi comanda, termenul la care ti-ai dori sa primesti produsele. De asemenea, poti sa ne trimiti un email pe adresa office@zumikids.rosau un mesaj pe WhatsApp 0771554716.
Toate produsele sunt ambalate cu mare atentie la detalii. Mai mult decat atat, facem toate eforturile posibile ca tu sa primesti comanda in siguranta, iar aceste produse sa ajunga la tine in aceasi stare in care ele au fost lucrate si finalizate de catre noi.
Exista trei metode prin care poti sa intri in posesia produselor comandate:
1. Curierat rapid la usa ta Dupa ce finalizam produsele, acestea se expediaza prin curier rapid si ajung la tine in 1-2 zile lucratoare, insa acest termen este influentat de perioada anului in care plasezi comanda (Craciun, Paste, concedii etc.), respectiv de volumul livrarilor firmelor de curierat la data plasarii comenzii tale. Termenul de livrare poate fi influentat si de pozitia localitatii de destinatie in rutele firmelor de curierat. Timpii de livrare sunt valabili din momentul finalizarii comenzii si exceptand zilele nelucratoare. Costurile pentru livrare sunt diferențiate, astfel:
pentru comenzile mai mari de250 lei, transportul este GRATUIT in orice localitate din tara
pentru comenzile mai mici de 250 lei, se percepe o taxa de 20 Lei (la plata cu cardul)sau 25 Lei (la plata ramburs).
Firma de curierat cu care colaboram este Sameday.
2. Livrare la easybox Sameday
Atunci cand plasezi comanda, bifeaza ridicarea din easybox-ul cel mai apropiat de tine.
Imediat ce comanda ta ajunge la easybox, daca ai achitat comanda cu cardulonline, primești pe mail / sau notificare in aplicatia Sameday codul QR cu care poti deschide sertarul cu coletul tau;
Imediat ce comanda ta ajunge la easybox, atunci cand alegi sa platesti ramburs (la lockerele 'easybox' se poate plati exclusiv cu cardul, NU se accepta cash) primești pe mail / sau in aplicatia Sameday codul cu care poti deschide sertarul cu coletul tau;
Mergi la easybox, introdu codul primit sau scanează codul QR si deblocheză sertarul comenzii tale.
Costurile pentru livrare la easybox sunt:
pentru comenzile mai mari de250 lei, livrarea este GRATUITA
pentru comenzile mai mici de 250 lei, se percepe o taxa de 13lei (la plata online cu cardul) sau 18 lei (la plata ramburs, cu cardul la easybox).
3. Ridicare direct de la noi
Comanda, dupa ce a fost finalizata si achitata, poate fi ridicata direct de la noi (Jud. Ilfov, Loc. Chiajna)
Ridicarea se va face doar dupa o confirmare telefonica a datei și orei.
Nu se percep taxe pentru aceasta modalitate de livrare.
Verificarea livrarilor.In cazul livrarilor prin curierat este recomandat ca, dupa receptionarea coletului, produsul/produsele sau ambalajul sa fie verificat/e pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii (cel mult 24 ore), iar sesizarea facuta in maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail: office@zumikids.ro.
Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si 2-3 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme (deteriorare, neconformitate). Sesizariile facute mai tarziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate in considerare. Aceste termene sunt aplicabile si pentru comenzile ridicate de la sediu si ale caror produse nu au fost verificate.
Nu ne asumam responsabilitatea in ceea ce priveste:
intarzierile la livrare din cauza curierului sau din alte motive (perioade foarte aglomerate, sarbatori, conditii meteorologice etc.)
intarzierile la livrare sau produse nelivrate cauzate de informatiile eronate furnizate de cumparator necesare procedurilor de expediere si livrare.